پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سینگِل

تولدم نزدیکه؛ یک اردیبهشت!!! سه روز دیگه و هیچ برنامه‌ای برای خودم ندارم تا جاییم ک میدونم بقیه هم هیچ برنامه‌ای ندارن ولی برای وبلاگ قصد دارم ی پست ویژه بزنم... 

امروز رفته بودم بانک حساب باز کنم و ی سری کارای اداری این تیپی انجام بدم متصدی بانک تا تاریخ تولدمو دید بهم تبریک گفت 😊 اولین تبریک تولد 🙃 

خلاصه اینو میخواستم بگم وقتی سینگل باشی اولین تبریک تولدت میشه این مدلی 😁 از کجا ب کجا رسیدم چی میخواستم بگم چی شد مشخصه ک انشام افتضاحه یا نه؟!؟ بازم توضیح بدم عایآ 😂😅😁😉

  • ۹۸/۰۱/۲۸

نظرات (۱)

تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی عزیزممم ❤❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی