پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
یک سال گذشت گذر از 27 و رفتن به 28 !!! جمع بندی سالیانه م میشه اینا:

1. مالی: به پس اندازی که پارسال نوشته بودم تا امسال داشته باشم رسیدم! check
2. تحصیلات: نیم نگاهی هم به این گوشه ننداختم :(
3. زبان: به این بخش هم مرخصی دادم! :|
4. کلاس های مهارتی برای تغییر زمینه کاری: یه گام متوسط تو این راستا برداشتم با همه سختی‌ها و دردسرای لذت بخشی که داشت double check
5. مطالعه: مطمئنم که بیشتر نشده و سعی کردم سرانه مطالعام همون روند قبلی رو داشته باشه و شایدم کمتر شده باشه ولی بازم به نظرم قابل قبوله ^_^
6. موسیقی: با وجود عطش زیادی که دارم تا تک به تک نت ها و احساساتم رو که تو من گاهی سر به غلیان و شورش می ذارن تا خودی نشون بدن و خودشونو از ذهنم رها کنن و به شکل موسیقی برقصن و خارج بشن از ذهنم، همچنان زندانی نگهشون داشتم!
7. مسافرت: برنامه های زیادی برای ایران گردی تو سرم دارم که بازم قدرت مانور بهشون داده نشده
8. خانوادگی و عاطفی: به قول یکی، درسته مثل سگ از ازدواج می ترسم ولی دلیل نمیشه وقتی آدم مناسبمو دیدم، سرمایه‌گذاری نکنم و تلاش نکنم! تلاش کردم ولی شکست خوردم ولی خب، به خودم تو این مورد اگه بخوام امتیاز بدم برای رابطه‌ م نمره خوبی می دم ولی برای بعدترش مینیمم نمره رو میدم خلاصه این که لب مرزیم ... :\ آما همچنان دارم به سرمایه گذاری فکر میکنم :دی
9. اهداف شخصی و برنامه ریزی: سعی می کنم خیلی منظم‌تر باشم و سخت گیری بیشتری ب خرج بدم فکر کنم سر جمع بندی سال بعد متوجه پیشرفت یا پسرفتم بشم!
10. دوستان: تو این زمینه پسرفت داشتم و وقت کمتری رو با دوستام میگذرونم!


نتیجه: خودتون جمع بندی کنید و بهم نمره بدین ;)
  • ۹۸/۰۱/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی