پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

گیر کردم

گیر کردم بین الف و مادرم و می‌خوام هردوشون رو راضی نگه دارم و به هیچ کدومشون هم نمی‌تونم چیزی بگم 

از همون اوایل که با الف دوست شدم با مادرم مشکل داشتم. مادرم از الف خوشش نمی‌یاد از نمونه بارز رفتارش اینه که وقتی می‌فهمه یا شک می‌کنه محدودم می‌کنه یا اگه با الف هستم اینقدر زنگ می‌زنه که کلافه می‌شم

از طرفی الف به ظاهر قبول می‌کنه ولی جوری رفتار می‌کنه که قهره


مثل الان، انگار به هر دو طرف بدهکارم...

  • ۹۳/۰۹/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی