پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۱

باز آمدم ;)

بالاخرهه امتحانام تموم شد ^_^ هر چند نتیجه اون چیزی نشد که من می‌خواستم، ولی خب بازم خدا رو شاکرم :)

این چند وقته همه چیز آرومه. یه روند یکنواخت و تکراری داشتم خونه، امتحان، اتوبان گردی با آقای الف به علت کمبود وقت و خستگی من، بازی هر روزه تختهِ من و دوستم シンプル のデコメ絵文字
امروز اولین روز تعطیلات میان ترم بود، حسابی به خودم استراحت دادم
خبر داغ اینه که فقط یه ترم دیگه مونده که فارغ التحصیل شمو از این کلاه کجا بذارم سرم یووووهووو (حتی فکرشم لذت بخشه ^_^)
  • ۹۳/۱۰/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی