پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

مزه

عیدتون مبارک!!! ハートだよ。1つ のデコメ絵文字ハートだよ。1つ のデコメ絵文字ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

حرفم نمی‌یاد ولی این چند جمله رو هم محض خالی نبودن عریضه می‌گم :دی یکی از دوستای مادرم هر سال، شبِ نیمه شعبان آش می‌پزه، دیروز اونجا کمک می‌کردم مسئول تزیین روی آش بودم جاتون خالی، آشش عالی بود مدیونین فکر کنین من به پیاز داغش دست برد زدم ولی خودمونیم پیاز داغش خیلی خوشمزه بود  
  • ۹۴/۰۳/۱۳

نظرات (۲)

خدا قبول کنه
امیدوارم دعای خیر امام مهدی(علیه‌السلام) شامل حال شما شود
پاسخ:
مرسی... امیدوارم ;)
  • فروهر وَ فرداد
  • بیا بارم پست بزار......
    پاسخ:
    چشم حتما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی