پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بی رو باشیم

روز شنبه همکارم ـ همونی که گفته بودم رفته و الان برگشته ـ رفت با یکی از این رئیسامون حرف زده و بعضی چیزا رو براش تعریف کرد؛ بعدش که من رفته بودم یه سوال بپرسم خود اون فرد مسئله رو پیش کشیده بود و ازم پرسیده بود که قضیه این موارد درسته؟!؟ و من پاسخش رو موکول کردم که به این که بعد ساعت کاریم میام باهاتون حرف میزنم و قفل دهنمو باز کردم و تعریف کرده بودم هر چی که بوده و نبوده و اون شخص جواب داده بود که این قضیه رئیس و مرئوسی نداره و هم سطحین و من صحبت میکنم و این روند رو اصلاح میکنم و اشتباه از من بوده که سکوت کردم باید بی رو بود و به روی طرف آورد و مشکلات رو منعکس کرد و من یه آرامش نسبی پیدا کردم و باز هم سکـــوت کردم و چشم بستم روی رفتارای رئیس مأبانه همکارم. تا امروز که دیدم نه بازم رفتاراش تکرار میشه به روش آوردم گفتم کارا نوبتیه همه باید کار کنن با کمال پررویی برگشته میگه من نمیبینم تو کاری کنی!!! منم گفتم تو نمیبینی دلیل نمیشه من کار نکنم منم کارای خودمو دارم و بعد از اون بود که تونستم به کارای خودم برسم و تا ی جایی خودمو به روز کنم مثلا یک دهم...

و عصرررر اون همکارِ مسئول شده که شدیدا خودشو رئیس میدونه و خط رو از طرف فرد قبلی که مسئول بوده، میگیره برگشته برای من تعیین تکلیف میکنه که تو فلان کارو بکن منم گفتم من انجام نمیدم من تموم هفته گذشته این کارو کردم هر جوری حساب میکنم نوبت من نیست برگشته منو جریمه میکنه و منم خشمی عظیم دارم و هر آن مترصد فرصتم که کی رئیس اصلی واحدمون بیاد تا بهش بگم اینجا چه خبره، کی کی رو میخواد جریمه کنه؟!؟ ی فرد سطح پایین که به خاطر روابط، نه بخاطر صلاحیت، ی جایگاهی برای (من معذرت میخوام بابت کلمه ای که به کار میبرم) بیگاری پیدا کرده بدون افزایش حقوق و مزایا! بدون داشتن مهارت و دانش کافی با اعتماد بنفس کاذب که برای تخریب بقیه دست به تهمت و تخریب بقیه میزنه و هر کاری میکنه تا خودشو بالا بکشه، میخواد منو جریمه کنه؟؟؟


حس میکنم دارم میسوزم از شدت خشم!!!

  • ۹۶/۰۹/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی