پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

روز تعطیل من

امروز یکی از روزای استثنایی منه اگه گفتین چرا؟! چون خونم... در تموم 365 روز سال فقط 24 جمعه و 5 روز اول عید و عاشورا و تاسوعا تعطیلیم و حدس بزنین بعد از صبح که وبلاگ خونیم تموم شد چی کار کردم؟؟؟ دیدم شکمم بدجور قاروقور میکنه گفتم برم از خجالتش دربیام که میبینم بلــــــه هوچ غذایی موجود نیست :( خیلی کوزت وار وایسادم به آشپزی کردن و در عرض یه ساعت مواد لازانیا رو آماده کردم یه مرغ سرخ کردم برای زرشک پلو و یه مقدار مرغ هم اضافه تر سرخ کردم که نمیدونم باهاش چی کار کنم فکر کنم برای سه وعده غذا داریم حداقل :) نظر شما چیه؟ با مرغ چیا میشه درست کرد شکلک مفکور ;-)


پ.ن: نه این که آشپزی بلد نباشم کلا آشپزی دوست ندارم ولی دستپختم بد نیست و حتی تا ی حدی هم خیلی خوبه :-)



  • ۹۶/۰۹/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی