پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سر صبح

سر صبحی بی خوابی زده به سرم نشستم یه پست نوشتم ی پست ادیت کردم یه خرده زبان خوندم (آخه دیروز امتحان داشتم حسابی خجالت کشیدم :( حالا استاده بخونه چی فکر میکنه خدا داند :دی) همچنان هم تایم دارم! خیلی حرفا دارم که بنویسم ولی کووو وقت؟!؟ یه پست طولانی هم طلب دارین تحت عنوان «جج گذشت» نوشتمش اتفاقا، ولی باید پست بعدیشم بنویسم با هم منتشرش کنم که بدونین چ خبره. اندر بیان شرایط کاری مزخرف هم فعلا قصد ندارم پست بنویسم چون حتی فکر کردن بهشم عصبیم میکنه فقط همینو میگم که بعضی آدما هم از توبره میخورن هم از آخور! دقیقا میبینن کجا براشون میصرفه...


خب راستی دوستون دارم چ خواننده خاموشی که کامنت نمیذاره چه خواننده me نام که همش یادم میره اسمشو بپرسم :دی راستی me جان اسمت چیه دوستم؟


پی نوشت: درسته پست نمیذارم ولی آمار بازدیداتونو که دارم :))

  • ۹۶/۱۰/۱۹

نظرات (۱)

سلام عزیزم :) خوبی؟
خندم گرفت این پستتو خوندم. اینکه دیدم اسممو تو پستت گذاشتی :))
 فکر می کردم منو می شناسی. آخه از قبل تعطیلی وبلاگت می خوندمت.
اسمم فرشته است عزیزم:)
منم دوستت دارم و برات آرزوی خوشبختی می کنم:)
منتظر پستای خوشحال کننده ات هستم:*
پاسخ:
سلااام خوبممم :) خوبه ک باعث خنده ت شدم بعدشم خو وقتی دارم پست مینویسم یادم هستی تقصیر خودته همش میگی هی من اینجام میخونماااا میشناسم و یادمه ولی اسمتو یادم نبود 🙈 قربانتتتت سعی میکنم خوب خوب بنویسم ❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی