پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در راستای کن فیکون کردن زندگانیم تصمیماتی داشتم که یه سریاشون عملی شدنو نشستن پای عمل :) و یه سری هاشون هنوز نُش :\ (ترجیح میدم ب جای اینکه بگم بیخیالش شدم بگم هنوز عملی نشده) آماااا شواهد نشون داده که...

1. که این دو ماهه هیچ کتابی نخریدم و سرانه مطالعه م صفر شده (منو شطرنجی کنین) خودم خجالت کشیدم شما دیگه به روم نیارین

2. تنبلیمم گل کرده داروهای پوستمو مصرف نمیکنم، ویتامینام رو هم نمیخورم، زبانمم نمیخونم :پی

3. بالاخره تونستم از خط قبلیم دل بکنم و خط خریدم... مرسی مرسی بابت تبریکات ^_^ یه چند سالی بود میخواستم این کارو بکنم ولی نمیکردم :دی چهار رقم آخر خطم با داداشمم یکیه :)

4. آهان بیمه عمرمو یه پنج ماهی میشه ندادم با یه دو دو تا چهار تا میفهمم که دو سوم حقوقمو باید بدم این ماه واسه این مورد، تازه 600 هم جای دیگه قسط دارم یه 500 هم قرض گرفتم از خان داداش، فکر کنم باید یه چیزی روی حقوقمم بذارم :|

5. در راستای مقاصد پلیدمم دیشب به متین (هم دانشگاهی سابقم) من باب ددر رفتن پیغام دادم :دی (تا پست جج گذشتو نخونین متوجه نمیشین دقیقا چقدر نیتم پلیدانه س :دی)

  • ۹۶/۱۰/۲۱

نظرات (۱)

آقا رمزو بده ببینم چقدر پلیده نیتت:))))
پاسخ:
خصوصی باید پیغام بدم قسمتای پلیدانه شو ننوشتم هنوز :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی