پلاک دردسرساز...

پلاک دردسرساز...

خدایا ... !
دستانم را زدم زیر چانه ام ...
مات و مبهوت نگاهت می کنم ...
طلبکار نیستم ...
فقط مشتاقم بدانم ... ته قصه چه می کنی با من ... ؟

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

چراغ قرمز

همیشه وقتی داری جایی می‌ری یا از سر کار برمی‌گردی پشت چراغ قرمز گیر می کنی اما وقتی عجله داری این چراغا همش قرمزن و رو مخ...
زندگی خیلی از ما آدمام همش چراغ قرمزه همش شکسته... حالا ب هر دلیلی (از اقتصادی بگیر و برو، جزئیاتشو کاری ندارم) ولی سوال اینجاس چرا بعضیا رو دور هستن؟ موفقیت پشت موفقیت! ثروت پشت ثروت! شادی پشت شادی!

جمعه‌ها از نه صبح تا چهار عصر ی دوره شبکه نوشتم ۱۸۰ ساعت!!! الان ک تقریبا سه چهارم گذشته با پدرجدای بزرگوارم آشنا شدم :)) اینا رو بی‌خیال بریم سراغ سوالام...
استادم آدمیه ک از زیر صفر شروع کرده صفر مطلق، صفر درجه کلوین (محض اطلاع: صفر درجه سانتی‌گراد = ۲۷۳- کِلوین) و الان، انگار موفقیت فرش قرمز پهن کرده وایساده ک هر قدم همراهیش کنه و امروز ی قسمتی از این سوالو وقتی داشتیم کار می‌کردیم و بحث افتاد جواب داد: چون رو دور نیستی یا بهتر بگم تو مدارش نیستی! فرکانست تنظیم نیست! و جملاتی ک ب فکر فرو می‌بردت...
منشی آموزشگاه می‌گفت ک ی سمینار داره این تیپی ولی راغب نبودم الان علاقمند شدم اگه رفتم ویسشو براتون می‌ذارم!

بعدا نوشت: اومدم ی چیز دیگه بنویسم با موضوع چراغ قرمز نفهمیدم از کجا به اینجا رسیدم 😅😅 
  • ۹۷/۰۹/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی